tirsdag den 17. januar 2017

Fødselsdagsplanlægning / Birthdayplanning

Mine tvillinger havde fødselsdag i går og i den anledning havde jeg lavet en fødselsdags planlægger for jeg kan ikke holde styr på sådan noget i mit hoved det fylder alt for meget og bliver uoverskueligt ved at skrive ned giver jeg mig selv ro og overblik

My twins had birthday yesterday og and to keep an overview i made a birthdayplanner cause i can't have it in my head it only makes chaos and make it feel confusing by writing it down i have a overview 

2 kommentarer:

  1. Hej Anita

    Tak for din kommentar på min blog og sikken en dejlig kaffe du brygger :)
    Fedt at se du har en BUJO blog, da jeg selv har kastet mig over emnet - kan dog godt se at det må være et godt redskab for en mor til 4 (y).

    Jeg har sat din blog ind i en rotation, i højre menu, på min blog.

    På gensyn!

    Hilsen Marianne
    www.topping.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din kommentar og din hjælp. Min blog er helt nystartet og har været meget i tvivl om nogen overhovedet ville synes det var spændende men det vigtigste er jo selvfølgelig at det er noget jeg brænder for :-)

      Slet